آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «صد قیامت به پا میکنم من»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1402
بازدید : 94
نویسنده : gil48

متن آهنگ صد قیامت به پا میکنم من محمدرضا شجریان

از غم عشق تو اِی صَنـم از غم عشق تو اِی صَنـم
روز و شب ناله ها میکُنم من روز و شب ناله ها میکُنم من
وَز قد و قامتت هر زمان وَز قد و قامتت هر زمان
صَد قیامت به پا میکنم من صَد قیامت به پا میکنم من
دست بر زلف تو میزنم اِی جانـم
روز خود را سیَه میکُنــم من روز خود را سیَه میکُنــم من
گَر به فلک میرسد گر به فلک میرسد
آه من از غـمت
چشم تو دل میبـرد دلرُبا یار چشم تو دل میبـرد دلرُبا یار
با من شــیدا نشین
حال نَزارم ببین بیش از این بد نکُن
فتنه به کارم مکُن بی وفا یار فتنه به کارم مکُن بی وفا یار
آیین وفا و مـهربانی آیین وفا و مـهربانی
در شهر شما مگَر نباشد حبیبـم
سر کوی تو تا چند آیم و شـم زِ وصلت بی نوا چند آیم و شـم
سر کویت برای دیدنِ تو
نترسی از خُـدا چند آیم و شم
صبر بر جور تو میکنم اِی جانم
عُمر خود را تَبه میکنم من روز خود را سیَه میکنم من
صبر بر جور تو میکنم اِی جانم
روز خود را سیَه میکنم من
عُمر خود را تَبه میکـنم من عُمر خود را تَبه میکـنم من

 https://musicdel.ir/single-tracks/177369/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیل و آدرس giil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com